lauantai 8. lokakuuta 2016

Uimapukumies

Kesäkuvasia ^_^ 
En tiedä miten nämä ovat unohtuneet kameraan lojumaan, kun olin niin intona tuosta uimapuvusta. Löysin vauvojen ylisöpön mansikka uikkarin ja pienensin sitä sitten Sakelle. Vähän se jäi kesken kun kiireellä tein sitä että saisin kesämökille mukaan. Langanpätkiä ja kaikkea jäänyt -.-'

Kuvat taitaa olla kaikki eri sävyisiä. Olen taas aika väsynyt niin ei jaksa säätää.

 Sante: Mitä puuhaat?

 Saturne: Mietin isoja yhteiskunnallisia ongelmia.
Sante: Sinä mitä?

Saturne: No, mä yritän selittää niin, että sun kaltainen kuolevainenkin tajuisi. Kesä on kuulemma todella upea kokemus täällä Suomessa
Sante: Onhan se hienoa, että on neljä eri vuoden aikaa.

 Saturne: Mä ymmärrän sen talvi hommelin, mutta tää kesä hehkutus on kyllä aika epätoivosta. Kai te itsekin sen tajuutte?
Sante: Mä en ymmärrä nyt.

 Saturne: Mäpäs puhkaisen sun kuplan, Ensin odotetaan koko pitkä talvi jotain muutaman kuukauden pätkää, ettei tarvii villasukkia ja ylimääräisiä kalsareita.

 Saturne: Ihmiset puhuu, että on se hienoa olla Suomessa kesällä, kun puhtaat vedet ja luonto. Mitä iloa on niistä puhtaista järvistä jos niissä kelluu jääkuutioita kesälläkin.
Sante: Tuo on liioittelua.

 Sante: Osaat sä muuta ku valittaa ja ilkkua kaikkea?
Saturne: Mä vaan olen kriittinen.
 Saturne: Ymmärtäähän sen, että hervottomien pakkasten jälkeen kaks'kymppii mittarissa on eeppistä, mutta näin globaalissa yhteiskunnassa on säälittävää kehua sillä.
Sante: Tierako sulle on opettanut uusia sanoja, hah

 Saturne: Mä olen käyttänyt internettiä. Mä olen nyt hyvin valveutunut teidän ongelmista. Mun mielestä kylmät kesät on iso ongelma.

 Saturne: Että eikö ilmaston lämpeneminen ois niin'ku vähä hyvä juttu teidän kannalta? Mä en tajuu miks' te meuhkaatte siitä, kun elätte suurimman osan vuotta pakastealtaassa.
Sante: Täh?

 Saturne: Että teinä lopettaisin kaiken maailman ilmastonsuojelu hommelit.
Sante: Ethän sä noin voi sanoo! Tiedätkö sä kuinka monien lajien kannalta se jo olis tuhoisaa ja...

 Saturne: Jos mun rusketus on kiinni jostan liito-oravista tai jääkarhuista niin eipä kiinnosta. Olet auringon edessä.
Sante: En usko että se tekee sulle hyvää... joutasit kyllä kärtsätä ittes.
Saturne: Eipä täällä taida moista riskiä olla...
Sante: Tukehdu egoosi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti